Eikö paperilasku löytänyt perille?

Ei hätää! Tästä viestistä löydät ohjeita ja vinkkejä tilanteeseen, jossa paperilaskua ei tunnu postilaatikosta löytyvän.

Mikäli olet valinnut laskusi toimitustavaksi paperilaskun, mutta se ei syystä tai toisesta tunnu löytävän tietään perille, tutustu alla oleviin ohjeisiin.

Voinko saada laskun nähtäville muuta kautta?

Kyllä! KSS Energia -konserniin kuuluvien KSS Verkon ja KSS Lämmön asiakkaina näet avoimet laskut myös KSS Online -palvelusta. KSS Online on asiakkaillemme ilmainen asiointipalvelu.

Voinko siirtää laskuni eräpäivää?
Useimmissa tapauksissa kyllä. Laskutusasioissa sinua palvelee KSS Energian yhteistyökumppani Lowell Oy. Voit siirtää laskun eräpäivää ja hoitaa laskun maksamiseen liittyviä asioita kirjautumalla Oma Lowell -palveluun.

Miten voin vaihtaa paperilaskun e-laskuksi?
E-laskuun siirtyminen on helppoa. Tässä ohjeet:

  1. Kirjaudu verkkopankkiin ja valitse tilaa e-lasku.

  2. Hae laskuttajaksi yhtiö asiakkuutesi mukaan:

    1. Lämpöasiakas, valitse KSS Verkko Oy – Kaukolämpö ja maakaasu

    2. Sähkönsiirron asiakas valitse, KSS Verkko Oy – Sähkönsiirto

  3. Lisää viimeisimmän laskusi viitenumero ja hyväksy e-laskun tilaus.

Monet asiakkaistamme vastaanottavat jo laskunsa suoraan omaan verkkopankkiin ja valmiiksi oikeilla tiedoilla täytettynä. Suosittelemme helppoa e-laskua!

Minulla on kysyttävää laskustani. Mihin voin olla yhteydessä?
Mikäli laskutusasiat askarruttavat, voit tarvittaessa olla yhteydessä laskutusasiakaspalveluumme

02 2700 139 (pvm/mpm)
ma-pe klo 8–18

1.1.80