Energia-alan lakko pidentää palveluidemme vasteaikoja 1.-2.2.2024

1.–2.2.2024 toteutuva JHL:n ja muiden ammattiliittojen lakko vaikuttaa myös KSS Energia -konsernin sähköverkkoihin ja verkon kunnossapitoon liittyviin palveluihin niiden arki- ja päivystysaikoina. 

Vihreä paitainen ja tummahiuksinen nainen selaa matkapuhelinta. Hänellä on edessä valkoinen pyöreä pöytä, jossa on avoimena vaalea kannettava tietokone sekä vesilasi, vihko ja lasinen vesimuki ja kroisantti puisella leikkuulaudalla. Taustalla näkyy ikkuna, josta tulvii valoa huoneeseen sekä ikkunan alla on valkoinen patteri.

Pyrimme varmistamaan asiakkaidemme keskeytyksettömän sähkön ja lämmönsaannin. Kuitenkin sekä sähköverkon tai sähkölaitteiden viankorjauspalveluissa esiintyy viivettä. Muuttokytkentöjä ei lakkopäivinä ole mahdollista tarjota lähikohteisiin, ja etäkytkennöissä voi esiintyä viivettä. Myös laiterikkojen aiheuttamissa mittauspalveluissa vasteajat pitenevät. Kaukolämpöverkostoon liittyvät palvelut hoidetaan viiveellä.

Pyydämme, että asiakkaamme käyttävät 1.–2.2.2024 välisenä aikana harkintaa ja välttävät päivystysnumeroomme yhteydenottamista tapauksissa, jotka eivät ole kiireellisiä. 

Palveluidemme viiveet johtuvat poliittisesta lakosta, joka vaikuttaa työntekijöidemme resursointiin. Lakolla voi olla vaikutuksia myös muiden palveluidemme vasteaikoihin. Näitä ovat esimerkiksi asiakaspalvelu, laskutus ja sopimustenkäsittely.

1.1.31