Poikkeuksia asiakaspalvelun aukioloajoissa 29.8., 5.9. ja 25.9.2025
Meillä KSS Energialla tapahtuu elokuun ja syyskuun vaihteessa paljon hyvää: päivitämme tietojärjestelmiämme ja vahvistamme asiakaspalvelumme osaamista. Kehitystyön vuoksi asiakaspalvelumme aukioloajoissa on kolme poikkeusta.

Sähkönmyynnin päätyttyä haluamme palvella sinua entistäkin paremmin kaukolämmön, maakaasun, sähkönsiirron ja energiaratkaisujen asioissa. Tämän kehitystyön vuoksi asiakaspalvelumme aukioloissa on kolme poikkeusta:
Asiakaspalvelussa lyhyt palvelukatko pe 29.8. klo 9–10
Tietojärjestelmämme päivittyvät aamun tunteina. Haluamme varmistaa kaiken toimivan kuten pitääkin, joten asiakaspalvelulinjamme avautuvat poikkeuksellisesti vasta klo 10.
KSS Online ja laskutusasiakaspalvelu Lowell palvelevat sinua normaalein aukioloajoin.
Asiakaspalvelu suljettu pe 5.9.
Asiakaspalvelumme ammattilaiset kouluttautuvat, joten KSS Energian asiakaspalvelu on suljettuna koko päivän. Asiakaspalvelu avautuu jälleen ma 8.9. klo 9.
KSS Online ja laskutusasiakaspalvelu Lowell palvelevat sinua normaalein aukioloajoin.
Laskutusasiakaspalvelu sulkeutuu to 25.9. jo klo 14
Laskutusasiakaspalvelu Lowell palvelee lyhyemmällä aukioloajalla järjestelmäpäivityksestä johtuen.
KSS Energian asiakaspalvelu ja KSS Online palvelevat normaaliin tapaan.
Kiitos kun ymmärrät meidän kehittävän palveluita ja järjestelmiä entistäkin paremmiksi!