Tiedote KSS Verkon asiakkaille häiriöviestinnän käyttöönotosta

Vihreä paitainen ja tummahiuksinen nainen selaa matkapuhelinta. Hänellä on edessä valkoinen pyöreä pöytä, jossa on avoimena vaalea kannettava tietokone sekä vesilasi, vihko ja lasinen vesimuki ja kroisantti puisella leikkuulaudalla. Taustalla näkyy ikkuna, josta tulvii valoa huoneeseen sekä ikkunan alla on valkoinen patteri.

Julkaistu alun perin KSS Energian vanhalla verkkosivulla 31.10.2022.

Ilmoitamme käyttöpaikkaasi koskevista sähkökatkoista, sekä suunnitelluista katkoista lokakuun lopusta alkaen sähköisesti. Ilmoitukset toimitetaan kuluttaja-asiakkaille tekstiviestillä ja sähköpostilla. Yritysasiakkaille tieto toimitetaan sähköpostilla.
Asiakkaiden ei tarvitse tehdä mitään toimenpiteitä viestien vastaanottamiseksi. Palvelu on maksuton.

Tulevaisuuteen suunnitelluista, sähkökatkon aiheuttavista, huoltotöistä voidaan ilmoittaa myös kirjeellä. Kirje toimitetaan silloin, kun yhteystietoja sähköpostin tai tekstiviestin toimittamiseksi ei ole.

KSS Online palveluun rekisteröityneet asiakkaat voivat tarkastella, poistaa ja muuttaa ilmoitusasetuksia KSS Online -palvelussa.

Takaisin uutislistaukseen

Kaikki uutiset